שר החוץ: "חמאס – ארגון טרור שלא היה מאז דאעש"

יענקי גולדברג 1 Comment on שר החוץ: "חמאס – ארגון טרור שלא היה מאז דאעש"

משלחת מחוקקים אמריקאים נפגשו הבוקר (שלישי) עם שר החוץ אלי כהן, כשאל המפגש הוזמנו גם נועם וליאור פרי – שאביהם נחטף במהלך מתקפת הפתע על ישראל, בחג שמחת- תורה • נועם וליאור סיפרו על אביהם כי: "הוא הדף בידיו את אחד המחבלים, מה שסייע לאימי להינצל; המחבלים חטפו אותו" • במהלך המפגש התבטא השר כהן כי "חמאס הוא ארגון טרור לא כדוגמתו מאז דאעש" • כל הפרטים

21:14
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on למחרת התאונה; בן גביר תוקף: "באולפנים היו חוגגים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוקר נערכה במשדר החוץ בישראל פגישה, ביוזמתו של שר החוץ אלי כהן, יחד עם ארבעה מחוקקים אמריקאים, רפובליקנים ודמוקרטים, בראשות הסנאטורית ג'וני ארנסט. לפגישה הוזמנו נועם וליאור פרי, שאביהם חיים פרי נחטף בשבת האחרונה מביתו שבניר-עוז, במהלך מתקפת הפתע על ישראל.

ביתו של אברהם סיפרה למחוקקים האמריקאים כי: "המחבלים ניסו לפרוץ לבית של ההורים שלי. אבא שלי הדף בידיו את אחד המחבלים, מה שאיפשר לאמא לרוץ ולהתחבא בממ"ד במשך שעות ולהינצל. את אבא המחבלים חטפו מהבית". המחוקקים האמריקאים התרגשו מהסיפור המזעזע, והביעו תמיכה נחרצת בישראל.

לאחר מכן אמר השר כהן: "שמענו את הדברים המרגשים של נועם וליאור פרי – שאביהם חיים פרי, בן שמונים, ממייסדי קיבוץ ניר-עוז, נחטף ע"י מחבלי החמאס לרצועת עזה, כולנו חולקים את הכאב של ליאור ונועם וכל משפחות החטופים ומייחלים לכך שישובו לחיק משפחתם בריאים ושלמים". השר הוסיף כי: "חמאס הוא ארגון טרור ג'יהדיסטי רצחני שלא נראה כדוגמתו מאז דעאש. חשוב שכל העולם ידע זאת".

השר כהן הוסיף והודה: "לידידינו הטובים בארה"ב ובמיוחד לגיבוי הדו-מפלגתי בבית המחוקקים האמריקאי ועל תמיכתה של ארה"ב הבלתי מסויגת בזכותה של ישראל להגן על עצמה במלחמה מול אויב אכזר זה. ישראל וארה"ב חולקות קשר ערכי עמוק ואנחנו מודים למחוקקים שהביעו סולידריות ותמיכה בישראל בשעה קשה זו".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    העולם כולו חייב לדעת את האמת ולראות כל מה שעשו לנו שיחשפו בפניי כל העולם כולו כל התיעודים על כל מה שעדו לנו